حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

سوالات متداول کاربران

با استفاده از فرم زیر می توانید سوال خود را بپرسید تا به شما جواب داده شود

 

آیا می تونم هزینه سفارشم رو کارت به کارت کنم؟

بله برای این کار در مرحله پرداخت گزینه پرداخت از طریق کارت به کارت را انتخاب کنید و روی دکمه پرداخت کلیک کنید تا شماره کارت برای شما نمایان شود پس از انجام کارت به کارت از طریق فرم تماس با ما به ما اطلاع دهید تا سفارشتون رو ارسال کنیم

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از چگاسه خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به چگاسه، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش آدرس، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی به مشتری اعلام خواهد شد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

دلیل متفاوت بودن هزینه ارسال پستی در سایت و فاکتور چیست؟

دلیل متفاوت بودن هزینه پستی مربوط به محاسبه گر آنلاین هزینه پستی است که به دلیل بروز نبودن تعرفه ها است

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله در صورتی که به هر دلیل در ثبت اینترنتی مشکل داشتید می توانید برای ثبت سفارش خود با شماره 09170126943 تماس بگیرید. - همچنین می توانید به صورت پیامکی با ارسال نام کالا به شماره 50002219474 سفارش خود را ثبت کنید

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال چگاسه تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز و سفارشی و در برخی از اوقات به مرکز استان ها به صورت پیکی ارسال می شوند.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات چگاسه می‏‌شوند.

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا سفارشی، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید: http://itemtracking.post.ir/ همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با شماره تلفن خدمات پس از فروش که در فاکتور سفارش شما نوشته شده تماس بگیرید
X